fbpx

Bel ons: 085 27 31 111

Schakel door wanneer u wilt

2 weken gratis proberen

Gratis opstarten

24/7 beantwoording

Dagelijks opzegbaar

AVG-proof

De 6 beloftes van Bofa Telefoondienst

6 beloftes Bofa Telefoondienst

Wanneer u als bedrijfseigenaar een telefoondienst wilt inschakelen wilt u graag garantie. Garantie op bereikbaarheid kwaliteit en meer. Ons telefoonteam heeft reeds meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van telefoonservice en weet als geen ander waar uw wensen liggen. Vanuit de ervaring hebben wij 6 beloftes uitgewerkt. Welke 6 beloftes voor telefoondienst dit zijn leggen wij u graag uit in deze notitie!

Belofte 1 – Ons team is uw team

Wij geloven in een naadloze samenwerking van ons team met uw bedrijf en uw klanten. De medewerkers van Bofa Telefoondienst voelen zich onderdeel van uw bedrijf. Zij zijn zeer loyaal, stellen hoge doelen en staan voor kwaliteit in hun werk. Ze nemen de verantwoordelijkheid voor hun eigen daden als het wel eens fout gaat (waar mensen werken… ) en lossen dit op. Dit doen ze allen in hun eigen tijd en niet omdat dit moet van de directeur, maar omdat dit de beleving is die ons personeel heeft bij uw bedrijf. Een aangeleerde gewoonte die van ons team uw team maakt.

Belofte 2 – Service wanneer u dat nodig heeft

Met Bofa Telefoondienst bent u altijd bereikbaar voor u en uw klanten. 24/7 verlenen wij onze service. U kunt ons bereiken door ons te bellen, maar ook via mail, chat, WhatsApp zijn we uitstekend bereikbaar. Komt u ergens niet uit of heeft u hulp van ons nodig? Dan staan wij klaar om u van service te voorzien.

Daarbij werkt al ons personeel al sinds 2008 vanuit eigen huis met professioneel ingerichte telefoonruimtes. Bij storing in een bepaalde regio nemen de collega’s in een andere regio de telefoon aan. Dit garandeert voor u de bereikbaarheid ook tijdens onverhoopte storingen.

Belofte 3 – Kwaliteit

Wij bieden een eerlijke, transparante prijs voor een kwalitatieve dienstverlening. Wij geloven in kwaliteit, trainingen en dat uw klant dit aan de telefoon hoort. Het professioneel aannemen van de  telefoon is een vak waar wij voor geleerd hebben en daar kunt u van profiteren.

Dat uw gespreksnotities duidelijk en overzichtelijk zijn en dat u dus goed voorbereid kunt terugbellen op een tijdstip dat het voor u uitkomt. Wij hanteren hiervoor een strikte telefoonetiquette die wij uiteraard aanpassen op uw bedrijfscultuur en wensen zodat er een naadloze overgang is voor uw bellende klanten.

Belofte 4 – Flexibiliteit

Wij zijn de flexibele schil voor uw onderneming. U bepaalt zelf wanneer u wilt dat wij uw telefoon beantwoorden. Het doorschakelen en uitzetten van de doorschakeling gaat met een eenvoudige handeling en zo behoudt u eenvoudig de grip op uw eigen bereikbaarheid. Wilt u opschalen of na een maand afschalen in onze dienst? Daar rekenen wij geen extra prijs voor en onze dienst is dagelijks opzegbaar. En bellen er meerdere klanten tegelijk? Dan zijn er meerdere telefonistes die uw telefoon volgens uw protocol aannemen, zo heeft uw klant geen wachttijd. Ultieme flexibiliteit waar u en uw klanten van profiteren.

Belofte 5 – Effectief

Wij geloven in het nut van duidelijkheid in communicatie. Denk aan het maken van gespreksnotities. Onze (en uw externe) team van telefonisten noteert meer informatie dan alleen telefoonnummer en naam. Zij vragen de beller om meer informatie en zorgen dat u een duidelijke gespreksnotitie krijgt met eventuele vragen. Zo kunt u goed voorbereid uw klant terugbellen.  Maak ook duidelijkheid wat u krijgt, duidelijkheid en effectiviteit aan de telefoon. Daarbij zijn wij zeer effectief in de communicatie waardoor telefoonverkeer minder tijd in beslag neemt.

Belofte 6 – Vertrouwen en ondersteuning

Het telefonisch bereikbaar zijn voor uw (potentiële) klanten geeft vertrouwen. Wanneer uw klant bijvoorbeeld een klacht heeft willen ze iemand spreken en uw telefonische bereikbaarheid met Bofa Telefoondienst laat uw klant zich gehoord voelen. Daarbij zijn onze telefonisten getraind om klachten een positieve draai te geven. Wanneer u uw klant terugbelt is de eerste woede weg en kunt u werken naar een oplossing voor uw klant.

Daarnaast zorgen wij ook voor uw potentiële klanten dat u bereikbaar bent. Veel klanten checken of er ook werkelijk een persoon zit achter een bedrijf. Mensen zoeken verbinding en doen graag zaken met mensen en niet met een website of fictief persoon. Uw bereikbaarheid via Bofa Telefoondienst gaat u klanten opleveren die u anders verliest.

Dé ondersteuner voor bedrijven en het winnen van vertrouwen.

Bofa Telefoondienst brengt service naar telefonische bereikbaarheid

Zoals u kunt zien is ons logo opgebouwd uit 6 bolletjes die symbool staan voor de 6 beloftes die wij u als bedrijf geven. 6 beloftes waarmee u gegarandeerd betere telefonische bereikbaarheid heeft. Deze beloftes vinden overigens ook hun weerspiegeling in onze andere service zoals Agendabeheer. Wilt u de voordelen ervaren van onze ervaren telefonisten en secretaresses op afstand? Vraag vandaag nog een gratis proefperiode van 2 weken aan!