fbpx

Bel ons: 085 27 31 111

Schakel door wanneer u wilt

2 weken gratis proberen

Gratis opstarten

24/7 beantwoording

Dagelijks opzegbaar

AVG-proof

8 feiten over telefoonservice die u zullen verbazen

telefoonservice feiten

Een telefoonservice, wellicht een dienst die u overweegt af te nemen, maar wat is het voordeel? En wat zijn feiten die voor ons heel logisch zijn, maar die u mogelijk verbazen? Dat vertellen wij u graag in deze notitie! Leest u mee?

Feit 1 – U loopt klanten mis met beperkte bereikbaarheid

Open tijdens kantooruren, dat was jarenlang het normaal en is het wellicht nog steeds. Echter verwacht uw klant meer van u! Zeker als het een nieuwe klant is. Want in de tijd dat u werkt, werkt
uw klant ook. Natuurlijk is de keuze aan uzelf of u 24/7 bereikbaar wilt zijn, echter stellen wij u graag e vraag: “Hoeveel klanten loopt u mis door beperkte telefonische bereikbaarheid?”

Gehoord worden en de vraag stellen

Zeer veel (potentiële) klanten ervaren het als surplus als u buiten reguliere kantoortijden bereikbaar bent. Vaak is het niet eens dat ze direct een antwoord verwachten, maar zo staat de vraag uit en ligt de bal bij uw bedrijf, wat weer rust geeft bij uw klant! De klanten die 24/7 telefoonservice bij Bofa Telefoondienst afnemen stellen unaniem dat deze uitgebreide bereikbaarheid al veel klanten heeft opgeleverd!

Gespreksnotities en meer klanten

Onze ervaren telefonisten nemen buiten uw openingstijden uw telefoon aan en maken een duidelijke gespreksnotitie met de vraag. U heeft hierdoor zelf geen extra werk buiten de openingstijden. De volgende dag kunt u eenvoudig uw mail openen, de vraag lezen, antwoorden opzoeken en de klant terugbellen. Uw klanten zullen uw dankbaar zijn en potentiële klanten zullen voor uw service kiezen.

Feit 2 – Uw bedrijf zal groeien

Of u nu alleen werkt of met een team. Als zelfstandig ondernemer wilt u natuurlijk benadrukken dat u professioneel werkt. De telefonische achterwacht van een flexibel telefonistenteam zorgt dat u zich groter kunt voelen. Maar ook comfortabeler en professioneler. Eindelijk kunt u meer focus pakken. Een logisch vervolg is dat uw klanten en relaties dit waarderen en u nóg sneller aanbevelen in hun netwerk. Uw bedrijf zal hier absoluut door gaan groeien.

Feit 3 – Uw flexibele telefonist / secretaresse

Onze telefonisten / secretaresses op afstand zijn dé perfecte aanvullen voor uw bedrijf. De afgelopen twee jaar staan bij veel ondernemers in het teken van flexibel ondernemen en ook bovenal stress om de situaties dit ontstaan. Denk aan afbellende klanten, of wellicht moet u verstek laten gaan voor die meeting. En het “Zomaar” een dagje vrij nemen is niet zo eenvoudig… tenzij de secretaresse de afspraken afzegt. Ons team staat daarin voor u klaar en ondersteunt u met bijv. het afbellen van klanten, aannemen van de afzeggende klanten en meer. Onze secretaresses zijn ervaren met professioneel agendabeheer en ondersteunen u graag flexibel en op afstand.

Feit 4 – Korte krachtige gesprekken met telefoonservice

Gesprekken zijn korter en krachtiger geworden met het inschakelen van een telefoonservice. Zeker vaste klanten die u bellen worden efficiënter in hun boodschappen. Wij merken dat de eerste keren dat uw vaste klanten bellen de vragen zeer uitgebreid en complex zijn. De gesprekken verlopen vaak onnodig complex en uitgebreid. Na verloop van tijd weet uw klant precies hoe het werkt en is meer to-the-point. Het is dan een geaccepteerde dienst waarmee u (en uw klant) enorm veel tijd kunt besparen! Kies er daarom voor om ons in te schakelen en hiermee efficiëntie door te voeren in uw telefonische beantwoording.

Feit 5 – Geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk

Als ondernemer wilt u vanuit uw passie werken. Uiteraard met als doel ook hier geld aan te verdienen. Veel klanten starten met het bekijken van onze tarieven pagina. Wat kost het? Maar het is
belangrijker om te kijken naar wat het je gaat opleveren. Zoals je weet draait alles om de ROI (Return on Investment). Hoeveel nieuwe klanten krijgt u doordat ubeter bereikbaar bent. Verdien extra met een telefoonservice

Onze meer dan 20 jaar ervaring met telefonische ondersteuning geeft ons het antwoord, namelijk altijd meer dan voldoende om de kosten van de telefoondienst te betalen. Een gemist gesprek
betekent namelijk altijd een klant die kiest voor de concurrent. Ook uitproberen of het iets voor u is? Bij Bofa Telefoondienst mag je altijd 2 weken gratis uittesten om te ervaren wat de winst is die u kunt behalen met de telefoonservice.

Feit 6 – Assistentie voor uw secretaresse zorgt voor meer werkplezier!

De eerste keer dat wij met secretaresses in contact komen zijn zij bang dat wij hun baan willen afpakken. Niets is minder waar – wij zorgen namelijk dat wij samen sterker staan en uw secretaresse
/ telefoniste meer werkplezier krijgt. Heeft u een eigen secretaresse die ziek is of een dagje vrij is? Dan hoeft zij zich geen zorgen te maken. Onze telefonisten en secretaresses op afstand kunnen ook flexibel ingeschakeld worden. Zij zoeken de afstemming met uw personeel en zelfs tijdens lunchpauzes, vakanties en zelfs toilet bezoekjes ondersteunen zij uw secretaresse graag. Ook als het druk is aan de telefoon geen stress door oplopende wachtrijen aan de telefoon!

Zij zal hierdoor meer ontspannen kunnen werken en ze heeft het gevoel hiermee niet alleen te staan. Werkplezier gegarandeerd én ze heeft het gevoel de beschikking te hebben over bekwame
assistenten die ondersteuning bieden waar nodig. SAMEN werken is waar wij in geloven en de secretaresses die wij ondersteunen zullen dit beamen.

Feit 7 – Altijd vriendelijk aan de telefoon

Aan het eind van een drukke werkdag zit u niet altijd te wachten op een telefoontje. Hoe vaak negeert u aan het eind van de dag een telefoontje of neemt u onbewust geïrriteerd op? Het zijn niet
de beste momenten om de telefoon aan te nemen. Zeker niet als er dan ook nog eens lastige vragen worden gesteld of wellicht een klacht. Onze medewerkers werken altijd in blokken. Hierdoor blijven ze alert en vriendelijk. Waar uw werkdag dus bijna stop kan het zijn dat deze voor de telefonisten van Bofa Telefoondienst nog maar net begonnen zijn. Hierdoor ondersteunen zij u de laatste loodjes met volle energie en een grote glimlach.

Feit 8 – Dé kameleon voor uw bedrijf

Regelmatig horen wij van klanten dat hun relaties vragen om de vriendelijke telefonist te ontmoeten die altijd de telefoon aanneemt. Als de klant dan vertelt dat ze een telefoonservice in de arm hebben genomen, is deze relatie verbaasd. Ze beweren bij hoog en laag dat ze echt het gevoel hebben dat deze dame in dienst was van het bedrijf zelf. Ze wist namelijk zoveel! Dit maakt onze telefonisten echte kameleons voor uw bedrijf. Ze vinden het werk juist leuk en interessant door het aantal verschillende bedrijven waar ze voor mogen werken. Wij voelen ons oprecht onderdeel van ons team en zullen dit aan de telefoon graag laten horen!

Probeer het 2 weken gratis en vrijblijvend uit.

De beste beoordeling is dat u onze dienst uittest. Om u het voordeel te laten ervaren kunt u bij Bofa Telefoondienst altijd twee weken gratis en vrijblijvend de dienst uittesten! Vraag vandaag nog uw proefperiode aan.