Voor onze organisatie de ideale oplossing om de telefoon door te schakelen naar Bofa Telefoondienst. Communicatie met Bofa verloopt altijd zeer prettig.
Sinds enige tijd klant en zeer tevreden. Professionele notities, doorschakelen bij spoed, Engelssprekende klanten worden ook perfect te woord gestaan.. Hadden we eerder moeten doen!
Ik maak nu al enige jaren gebruik van Bofa en ik ben erg tevreden. Ik heb geen enkele klacht ontvangen in die periode dat mijn cliënten niet voldoende geholpen zouden zijn. Het is niet altijd de makkelijkste doelgroep en ook hier weten de medewerkers van Bofa prima mee om te gaan.
Ons kantoor Kehrens Snoeks Advocaten te Best maakt gebruik van Bofa als onze eigen secretaresses (of wij) de telefoon niet kunnen beantwoorden. De telefoonnotities zijn voor ons duidelijk en onze klanten worden netjes te woord gestaan.
Ik gebruik Bofa Telefoondienst al jaren als ingang van mijn bedrijf (DataClip BV). Ik ben zeet tevreden over hun dienstverlening. Ze hebben de tijd genomen om zich te verdiepen in DataClip, zodat klanten bij telefonisch contact ook het gevoel hebben dat ze met een medewerker van DataClip te maken hebben. Een aanrader!!
Professioneel bedrijf die vaak het werk uit handen neemt, wanneer alle telefoonlijnen in gesprek zijn krijgen onze consumenten toch gewoon iemand aan de telefoon en worden er op nette manier terugbelnotities direct naar ons toegestuurd. Dit is binnen 3 minuten na de gemiste oproep.
Als we zelf niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen, worden mensen keurig te woord gestaan door BOFA telefoondienst. De meeste cliënten vinden dat veel prettiger dan een antwoordapparaat. BOFA geeft altijd keurige berichten aan ons door met de benodigde informatie. Welke informatie we willen is door ons zelf aangegeven.
Vaste afspraken te maken die de medewerkers meestal goed nakomen. Het is af en toe wel nodig om ze aan deze afspraken te herinneren. Als wij voor langere tijd niet of minder goed bereikbaar zijn (vakantie) en er nieuwe afspraken gemaakt worden, gaat het heel vaak niet goed. Ook de (financiële) administratie is niet strak georganiseerd, waardoor je zelf de facturen goed in de gaten moet houden. Maar het wordt altijd weer naar tevredenheid opgelost. Wij hebben een aantal maanden een andere telefoondienst gehad, die 3 keer zo duur was en waar we dezelfde problemen tijdens afwezigheid hadden, dus terug naar BOFA.
Maak al meerdere jaren met veel tevredenheid gebruik van de diensten van Bofa, de keren dat ik iets mee krijg van de gespreken worden deze altijd keurig afgehandeld door de medewerkers en medewerksters en zelfs persoonlijk contact met de eigenaar als er echt iets is.
Goede service. Mocht je gesloten zijn neemt Bofa het gesprek aan. Je krijgt netjes een mail met het telefoonnummer en omschrijving van het gesprek. Super handig zodat je de klant direct terug kan bellen als je de mail opent!
Klantvriendelijke en servicegerichte organisatie met goede prijs kwaliteitsverhouding. Al vele jaren betrouwbare beantwoording van de aan mij gerichte telefoongesprekken.
Ik hoor dat de mensen die mij proberen te bellen goed te woord worden gestaan en bij spoed wordt altijd de juiste actie genomen. Ik ben dan ook heel tevreden.
Bofa telefoondienst is een zeer professionele en betrouwbare telefoondienst voor mijn bedrijf. Ik kan eenvoudig mijn telefoon doorschakelen wanneer ik tijdelijk niet bereikbaar ben. Hierdoor worden mijn klanten toch geholpen. Een aanrader voor kleine bedrijven die zich geen telefoniste kunnen veroorloven. Het team van Bofa is erg professioneel en je leert de telefonisten (m/v) zeer snel kennen. Hierdoor voelt dit team ook echt aan als verlengstuk van je bedrijf!