Twee weken gratis proberen

Scherpe gesprekstarieven

24/7 beantwoording

Geen opzegtermijn

AVG-proof

Wat zeggen onze klanten?

Hieronder vindt u een selectie van klanten reacties n.a.v. onze samenwerking.
Wilt u ook een beoordeling achterlaten? Klik dan hier.

Beste Prijs Makelaars – De OpbodMakelaar maakt al bijna zes jaar naar volle tevredenheid gebruik van Bofa Telefoondienst. Goede bereikbaarheid is voor ons essentieel en daarvoor hebben wij in Bofa de juiste partner gevonden.
Bij Bofa werkt een vast team van professionals die goed geïnformeerd zijn over ons bedrijf, en ook meedenken. Wanneer er dringende telefoontjes voor een van onze makelaars bij Bofa binnen komen, worden deze direct aan de desbetreffende persoon doorverbonden en anders krijgen we er een belnotitie van welke zo uitgebreid mogelijk is. Dit alles voor meer dan redelijke tarieven, hier kunnen wij nooit zelf een telefoniste voor in dienst nemen.
Wij kunnen iedereen aanraden om gebruik te maken van het professionele en zeer uitgebreide dienstenpakket van Bofa telefoondienst!

Team Bofa, ga vooral zo door, dan kunnen jullie rekenen op een lange vruchtbare samenwerking!

Beste Prijs Makelaars – De OpbodMakelaarBeste Prijs Makelaars – De OpbodMakelaar

Na een aantal jaren gebruik te hebben gemaakt van een groot call-center maakt DataClip sinds enige tijd gebruik van de services van de Telefoondienst.
We zijn zeer tevreden over de geboden service. Klanten worden met kennis van zaken benaderd en krijgen de indruk dat ze te woord gestaan worden door een medewerker van DataClip. Voor ons is de werkwijze van de Telefoondienst een verademing ten opzichte van onze eerdere ervaring en een aanrader voor iedereen die op professionele wijze de bereikbaarheid van zijn bedrijf wil vergroten.

DataclipDataclip

Vorig jaar heeft Stanley Security besloten om de telefonische receptiedienst uit te besteden aan BOFA Telefoondienst.

Mede vanwege het part-timerschap van onze receptioniste, doen wij flexibel een beroep op de dienstverlening van BOFA.

En tot volle tevredenheid. Deskundige- en klantvriendelijke BOFA-medewerkers staan onze klanten te woord.

Keurige rapportages en overzichten maken onze tevredenheid compleet.

Stanley SecurityStanley Security

Begin 2012 hebben wij de hulp ingeschakeld van de diensten van Bofa Telefoondienst, dit wegens de vele telefoontjes die wij ontvangen in het voorjaar. Van begin af aan zijn wij zeer tevreden geweest met de service van Bofa: de klanten worden zeer correct en vriendelijk te woord gestaan, de informatie volledig en direct doorgespeeld en belangrijke gesprekken worden er uit gefilterd en alsnog direct doorverbonden, zodat deze meteen opgepakt kunnen worden.

Onze klanten zijn tevreden en wij kunnen efficiënter onze werkzaamheden uitvoeren.

Wij willen de mensen van Bofa dan ook bedanken voor hun persoonlijke inzet en goede service, komend jaar maken we graag weer gebruik van hun diensten.

 

Belastingaangifteshop.nlBelastingaangifteshop.nl

We zijn bij Bofa terecht gekomen omdat we ontevreden waren over onze toenmalige telefoondienst.

Een goede keuze! Laag drempelig en flexibel: alle onze wensen waren inpasbaar en zijn ook meteen toegepast. De enkele keer dat er iets niet goed ging, was dat direct en goed bespreekbaar.

Onze patiënten zijn tevreden over de wijze waarop ze te woord worden gestaan. Vinden het vele malen prettiger om echt iemand aan de telefoon te krijgen dan een antwoordapparaat.

Wat ons betreft is Bofa een aanrader!

Fysiotherapie SchaijkFysiotherapie Schaijk

Reeds 8 jaar werken wij, DECO, naar alle tevredenheid samen met BOFA Telefoondienst. Destijds is er door ons de keuze gemaakt om niet met een receptionist(e) te werken, maar met een externe telefoondienst, BOFA.

Onze leden en/of klanten hebben niet in de gaten dat de personen, die de telefoon aannemen, niet bij ons in het DECO pand werken, maar extern aan het werk zijn. Dat is natuurlijk een compliment naar BOFA toe.

Van onze relaties horen we dat alle mensen van BOFA zeer vriendelijk en behulpzaam zijn, dit is voor ons dan ook van groot belang. Via de BOFA klantenportal is eenvoudig aan te geven wie wanneer afwezig is en naar wie dan de telefoontjes doorverbonden kunnen worden o.i.d.; dit werkt prettig. Kortom, een fijne samenwerking.

DECO brand & retailmanagementDECO brand & retailmanagement

Direct Contact

085 27 33 888