fbpx

Bel ons: 085 27 31 111

Schakel door wanneer u wilt

2 weken gratis proberen

Gratis opstarten

24/7 beantwoording

Dagelijks opzegbaar

AVG-proof

Maak kennis met Sandra

Sandra Bofa Telefoondienst

Ons team is uw team. Tijd om kennis te maken met uw flexibele team van telefonisten. Deze maand stelt Sandra zich graag aan u voor.

Vertel eens waarom je bij Bofa Telefoondienst werkt?

Bij Bofa Telefoondienst zijn wij allemaal gelijken, waardoor de cultuur open, gezellig en ontspannen is. Natuurlijk zijn er verschillende functies bij Bofa Telefoondienst, zoals in ieder bedrijf. Maar niemand loopt hierdoor naast zijn of haar schoenen. Dat maakt ons team hechter, leuker en naar mijn ervaring ook beter. Onze manager Monique belt gewoon net als iedereen mee en meof over de baas (Ronny) wordt net zo makkelijk een grap gemaakt als over de telefonistes. Dat zorgt voor plezier in ons werk en dat hoort de klant aan de telefoon.

Wat zijn de leukste werkzaamheden die je mag uitvoeren?

Het klinkt heel gek, maar ik vind alle werkzaamheden enorm leuk om te doen. Van het aannemen van de telefoon tot het inplannen van afspraken in de agenda. En sinds kort schrijf ik ook wel eens een blog en dat vind ik ook heel leuk om te doen! Het delen van informatie waar anderen ook wat aan hebben, al dan niet met een knipoog. Maar bovenal de variatie aan werkzaamheden bij Bofa Telefoondienst maakt het voor mij interessant.

Zijn er ook minder leuke dingen aan het werk als telefonist op afstand?

Wij werken allemaal vanuit ons eigen thuiskantoor. Dat deden wij voor Corona ook al. Het thuiswerkconcept dat menig medewerker de laatste tijd heeft mogen ervaren was voor ons al heel
gewoon. En als u afgelopen periode veel thuis gewerkt hebt, zult u het wellicht met mij eens zijn dat het gemis van mijn collega’s om je heen wel een gemis kan zijn. Dat is dan wel eens Maar goed, dat maken we dan maar weer goed met onze vergaderingen of een gezellige borrel in het café nu het weer kan en mag.

Welke uitdaging pak jij graag met twee handen aan op het werk?

Uitdagingen hou ik van. Voor mij dus lastig kiezen welke enkele uitdaging ik graag wil aanpakken. Het belangrijkste voor mij is dat de beller meteen het gevoel heeft in een warm bad terecht gekomen te zijn. Dat degene gehoord en geholpen wordt binnen onze mogelijkheden zodat zowel de beller als onze klant tevreden is. Dat zie ik bij ieder telefoongesprek als nieuwe uitdaging. Dit maakt mijn werk ook leuker én kwalitatiever, want die beller hoort mijn enthousiasme en begrip aan de telefoon.

Zijn er ook nog andere uitdagingen die je graag oppakt?

Als een prospect van Bofa Telefoondienst belt en interesse heeft in onze telefoonservice, dan zal ik het vol enthousiasme aan hen vertellen. Een stukje (pre) sales waarvan ik overtuigd ben dat het ieder bedrijf (groot en klein) zal helpen met groeien. Ronny geeft mij dan ook graag de kans om met prospects te praten en te overtuigen. Dat waardeer ik enorm en het gaat me ook goed af 🙂

Wat voor klanten zou jij graag toevoegen aan het portfolio van Bofa? Welke klanten zijn echt leuk om voor te werken?

Dat vind ik wel moeilijk want elke call die binnen komt is interessant omdat je nooit weer hoe een gesprek verloopt. Dat maakt ons werk boeiend en houdt ons scherp. Maar als ik echt iets zou moeten benoemen dat zou het wel de horeca zijn. Daarin ben ik overtuigd dat we een enorme aanwinst zouden zijn.Zeker omdat ik zelf ook graag uit eten ga en dus ook weet hoe vervelend het is als u niet kunt bellen om een tafeltje te reserveren. Ik weet zeker dat Bofa Telefoondienst dé perfecte flexibele aanvulling is voor horecazaken. Op rustige momenten kunt u zelf de telefoon aannemen in uw restaurant, maar als het restaurant vol zit, nemen wij de telefoon aan. Wij hebben nu best veel horeca klanten die nu onze dienst al geproefd hebben nooit meer anders willen, maar het zou leuk zijn als er nog een paar bij komen want het zijn ook leuke gesprekken.

Als jij voor één dag de baas van Bofa Telefoondienst mag zijn? Wat zou je dan doen?

Zoals ik al aangaf, mis ik soms de collega’s om mij heen. Omdat we thuis werken is het ook niet zo dat je in de pauze gezellig bij elkaar bent. Juist daarom zou ik voor een teamgevoel iedere vrijdag na werktijd de gelegenheid geven om een drankje en snackje te komen drinken bij mij thuis (als ik de baas ben dan) of wellicht lekker afwisselend iedere week bij een andere collega thuis. We zijn al een hecht team, maar ik denk dat we dan nóg hechter worden en gezelligheid vind ik persoonlijk heel belangrijk.

Wat is jouw gouden tip voor klanten die overwegen een telefoondienst in de arm te nemen?

Dat is nog eens een moeilijke vraag. Er zijn wel duizend voordelen en tips te benoemen… Maar als ik écht één gouden tip moet geven is dat ze vandaag nog moeten beginnen met onze  telefoondienst. Hiermee voorkomt u namelijk dat uw personeel verder onder druk komt te staan en dat u gesprekken en prospects mist. Zeker gezien de huidige markt waarin er meer vacatureaanbod dan personeel is. Zo komt men dus nooit handen en personeel tekort en lopen bellers.

Maar wat als ik al personeel heb om de telefoon aan te nemen?

Dan zijn wij uw samenwerkingspartner. Met onze dienst kunnen wij een prima aanvulling zijn op uw secretaresse of telefoniste hoor. Zij zijn vaak ook erg blij met ons want het geeft hen meer ruimte om tussendoor wat andere zaken af te maken die anders blijven liggen. Daarnaast zijn zij uiteraard ook niet 100% van de dag beschikbaar. Lunch, parttime dagen, eerder naar huis..
U herkent het vast, dat u net gebeld wordt als u luncht, naar het toilet bent of een dag vrij?

Dit kunt u afvangen met een professionele telefoonservice bestaande uit professionele dames en heren die iedere beller vriendelijk te woord staan. In eerste instantie zijn secretaresses wel eens wat huiverig voor ons omdat ze bang zijn dat wij hun baan afpakken… maar eens ze met ons samenwerken zijn ze om. Ze kunnen met een gerust hart de telefoon laten liggen in de pauze en vakanties en krijgen zo weer plezier en rust in hun werk terug. Ook voelen ze zich minder schuldig als ze ziek zijn waardoor ze langer bij uw bedrijf blijven werken. Dat is nog eens een gouden tip! Zeker in deze tijd.

Ook twee weken gratis en vrijblijvend testen?

Lijkt het u ook interessant om het voordeel van deze samenwerkende telefoondienst te ervaren? Probeer onze telefoonservice nu gratis en vrijblijvend twee weken uit. Hiermee ontdekt u het gemak, de rust en de waarde voor u en uw collega’s.