Notities
Mensen geven waar ze om vragen
Ons team is onderdeel van uw externe team. Daarom stellen onze (en dus ook uw) teamleden zich graag nader aan u voor. Dit keer het woord aan Corinne die al geruime tijd bij ons werkt en die met veel enthousiasme de telefoon voor u aanneemt. Waarom werk je bij Bofa Telefoondienst? “Allereerst is het werk […]
Lees verderMaak kennis met Monique
Bij Bofa Telefoondienst geloven wij in de meerwaarde van samenwerking. Zowel met onze klanten als met ons personeel. Daarom stellen wij graag onze medewerkers aan u voor. Onze telefonisten en medewerkers zijn tenslotte uw flexibele telefoonteam. Deze keer stellen wij graag Monique aan u voor. Monique is bij ons binnengekomen als telefoniste en inmiddels een […]
Lees verderMaak kennis met Sandra
Ons team is uw team. Tijd om kennis te maken met uw flexibele team van telefonisten. Deze maand stelt Sandra zich graag aan u voor. Vertel eens waarom je bij Bofa Telefoondienst werkt? Bij Bofa Telefoondienst zijn wij allemaal gelijken, waardoor de cultuur open, gezellig en ontspannen is. Natuurlijk zijn er verschillende functies bij Bofa […]
Lees verder8 feiten over telefoonservice die u zullen verbazen
Een telefoonservice, wellicht een dienst die u overweegt af te nemen, maar wat is het voordeel? En wat zijn feiten die voor ons heel logisch zijn, maar die u mogelijk verbazen? Dat vertellen wij u graag in deze notitie! Leest u mee? Feit 1 – U loopt klanten mis met beperkte bereikbaarheid Open tijdens kantooruren, […]
Lees verderDe 6 beloftes van Bofa Telefoondienst
Wanneer u als bedrijfseigenaar een telefoondienst wilt inschakelen wilt u graag garantie. Garantie op bereikbaarheid kwaliteit en meer. Ons telefoonteam heeft reeds meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van telefoonservice en weet als geen ander waar uw wensen liggen. Vanuit de ervaring hebben wij 6 beloftes uitgewerkt. Welke 6 beloftes voor telefoondienst dit […]
Lees verderDruk? Laat het niet je klantenservice beïnvloeden
Of je nu een kleine winkel hebt of een wat grotere onderneming. Er zijn altijd rustige en drukke periodes. Juist op de drukke periodes moet je keuzes maken, maar is er wel een juiste keuze of spreken we van een oprecht dilemma? Dat dit niet altijd even effectief is voor de kwaliteit van je klantenservice […]
Lees verderHoe de stress van telefoons gastvrijheid verstoort!
Het is onze beroepsdeformatie om ook als wij vrij zijn kansen te zien. Zeker met alle huidige maatregelen zien wij stress van en door inkomende telefoontjes. Zo ook onze enthousiaste telefonist Sandra die u graag meeneemt in een recente ervaring van de verstoring van gastvrijheid door de rinkelende telefoon. Telefonisch reserveren is de nieuwe norm […]
Lees verderMeer klanten en aandacht in de horeca
Wat was het toch fijn om te horen dat de restaurants weer open mochten na de corona lock down. Ondanks de mooie innovatieve ideeën om met een afhaalmenu je eigen thuisrestaurantje te creëren, gaan mijn vrouw en ik ook graag een hapje eten op de locatie zelf. Na eerst even de kat uit de boom […]
Lees verderDe kracht van ervaring!
Wat is er nu mooier dan informatie en ondersteuning krijgen van een echte rot in het vak? Een ervaren timmerman die precies kan uitleggen wat de reden is om een constructie op een bepaalde wijze uit te voeren. Maar ook welk hout hier dan het beste voor is en waarom! Niet omdat hij het zo heeft […]
Lees verderHoe ver gaat u om een prospect te overtuigen?
Een maand gratis! 2 maanden gratis! NU DRIE MAANDEN GRATIS! Nee hoor… Voor u op het verkeerde been gezet wordt… wij geven géén 3 maanden gratis onze telefoonservice weg bij Bofa telefoondienst! Maar hoe zit het nu eigenlijk met dat gratis weggeven of laten uitproberen? Wat geven we dan wel weg en waarom doen we […]
Lees verderThuiswerken, Hoe dan?
Mijn eerste liefde in ondernemen was kort, niet zo krachtig, maar wél een goede leerschool. Een van de belangrijkste leringen die ik uit mijn eerste ondernemersfase heb getrokken was: “ De tijd die ik op de weg en in de file heb gespendeerd, kan ik veel beter besteden.” Mijn huidige bedrijf -opgericht in 2008-, wilde […]
Lees verder10 Feiten en Fabels over Telefoonservice
Met meer dan 20 jaar ervaring als telefoondienst voor verschillende bedrijven, weten wij als geen ander wat de twijfels zijn van bedrijven alvorens ze kiezen voor het aansluiten van een telefoonservice. Echter horen wij ook onwaarheden en situaties die absoluut niet van toepassing zijn op Bofa telefoonservice. Daarom wil ik in deze blog graag 10 […]
Lees verderGoede voornemens
Ze zijn niet meer weg te denken, goede voornemens. Stoppen met roken, minder alcohol drinken en gewicht verliezen zijn daarin de meest gehoorde kreten. Als ondernemer hebben we daarbij natuurlijk nog onze eigen voornemens. Denk hierbij aan: meer winst maken, het debiteurenbeleid aanscherpen en nieuwe doelgroepen aanboren om onze diensten en/of producten aan de man […]
Lees verderOnverdeelde aandacht onmogelijk bij kappers?
“De klant is koning.” Dat is een uitspraak die je vaak hoort. Zeker wanneer jij met je bedrijf een dienst verleent is klanttevredenheid enorm belangrijk. Toch is mij (Ronny) laatst iets opgevallen wat ik graag met je deel. Een keer een persoonlijke blog waarin ik jou vanuit mijn perspectief meeneem in hetgeen ik in mijn […]
Lees verderWaarom automatisering zorgt dat u klanten verliest en de telefoondienst ze behoudt
“Automatisering is vooruitgang!” Dat is een kreet die we jarenlang hebben gehoord en waarschijnlijk altijd zullen blijven horen. Alles moet worden geautomatiseerd want daarmee besparen we kosten en kunnen bedrijven nog meer marge maken op de dienstverlening en producten. Toch vragen wij ons oprecht af: Is automatisering ook daadwerkelijk alleen maar vooruitgang? Zijn we […]
Lees verderEen efficiëntere agenda met agendabeheer… zo eenvoudig is het!
Kent u het probleem? U bent veel onderweg en uw klant belt om een afspraak te maken. Echter zit u in de auto en kunt niet snel bekijken wanneer u een plekje vrij heeft in de agenda. Vervolgens probeert u tevergeefs deze klant terug te bellen, maar deze is niet bereikbaar. Met het agendabeheer […]
Lees verderWaarom komende 10 jaar telefoondiensten nog belangrijker worden dan afgelopen decennia
Een telefoon antwoorddienst blijft de komende 10 jaar een belangrijke speler wanneer het gaat om klantcontact. Sterker nog, met een goede telefoondienst zorgt u ervoor dat u onderscheidend bent. Persoonlijke aandacht, service op maat en een efficiënte werkhouding van de telefonist zijn in de tijd van digitalisering steeds belangrijker. Aandacht voor de klant maakt het […]
Lees verderHoe telefoonbeantwoording u gelukkiger maakt
Vrijheid, uw eigen talent benutten, tevreden klanten, successen behalen en een telefoon antwoorddienst. Het is een kleine greep uit wat een ondernemer gelukkig maakt. Die laatste valt op in het rijtje, maar een telefoonservice stimuleert een goede werk-/privébalans, zorgt voor meer tijd en meer focus. En zo zitten er meer voordelen aan het inzetten van […]
Lees verderWie maakt er eigenlijk gebruik van telefoondiensten?
Dat uw klantenservice uitbesteden veel voordelen heeft, is geen geheim meer. Focus op eigen werkzaamheden, geen telefoontjes mislopen en geen afspraak missen. Dat zijn de punten die het meest gewaardeerd worden door onze klanten, naast de manier van werken van onze professionele en persoonlijke telefoniste op afstand. Maar wie zet er dan een telefooncentrale in? […]
Lees verderWaarom bedrijven massaal failliet gaan zonder goede telefoondienst
Een uitstekende telefoonservice is één van de belangrijkste onderdelen van een goed lopend bedrijf. Wie de telefoondienst niet op orde heeft, merkt daar snel de gevolgen van. De grootste bijwerkingen van een niet-functionerende klantenservice: een slechte reputatie, geen trotse werknemers en gebrek aan vertrouwen bij uw klant. Het gevolg? De klant is niet loyaal, een […]
Lees verderDe evolutie van telefoonbeantwoording
De ontwikkeling die telefonie als communicatiemiddel maakt is waanzinnig. Nog maar een kleine 150 jaar geleden sprak Alexander Graham Bell de eerste officiële woorden door de telefoon. Sindsdien is telefonie getransformeerd door de steeds modernere technieken. Smartphones, cloud telefonie en telefoonservice voor bedrijven: anno nu zijn ze allen onmisbaar. Ook voor uw bedrijf. Sterke […]
Lees verderWaarom praat niemand meer over telefoondiensten?
Een goede telefoondienst is belangrijk voor het binnenhalen en behouden van klanten. Maar toch, het praten over telefoonservice lijkt tegenwoordig wel taboe. Er wordt niet meer over gesproken, omdat het idee is ontstaan dat het niet persoonlijk is of men wil laten lijken dat er een telefonist in dienst is. De telefoon doorschakelen naar een […]
Lees verderHoe belangrijk is een telefoonnummer voor u als ondernemer?
Gefeliciteerd! Wanneer u deze blog leest heeft u waarschijnlijk besloten om te gaan starten als zelfstandig ondernemer, of staat u op het punt uw bedrijf een nieuwe uitstraling te geven. Telefonie is slechts één van de vele zaken die u dan moet regelen. Omdat telefonie ook invloed heeft op andere zaken, is het belangrijk om […]
Lees verder