Drie weken gratis proberen

Scherpe gesprekstarieven

24/7 beantwoording

Geen opzegtermijn

AVG-proof

Notities

Telefoonservice Bofa

De kracht van ervaring!

27 mei 2020

Wat is er nu mooier dan informatie en ondersteuning krijgen van een echte rot in het vak? Een ervaren timmerman die precies kan uitleggen wat de reden is om een constructie op een bepaalde wijze uit te voeren. Maar ook welk hout hier dan het beste voor is en waarom! Niet omdat hij het zo heeft […]

Lees verder
Prospects overtuigen telefoonservice

Hoe ver gaat u om een prospect te overtuigen?

5 mei 2020

Een maand gratis! 2 maanden gratis! NU DRIE MAANDEN GRATIS! Nee hoor… Voor u op het verkeerde been gezet wordt… wij geven géén 3 maanden gratis onze telefoonservice weg bij Bofa telefoondienst! Maar hoe zit het nu eigenlijk met dat gratis weggeven of laten uitproberen? Wat geven we dan wel weg en waarom doen we […]

Lees verder
Thuiswerken Bofa

Thuiswerken, Hoe dan?

20 maart 2020

  Mijn eerste liefde in ondernemen was kort, niet zo krachtig, maar wèl een goede leerschool. Een van de belangrijkste leringen die ik uit mijn eerste ondernemersfase heb getrokken was: “ De tijd die ik op de weg en in de file heb gespendeerd, kan ik veel beter besteden.”  Mijn huidige bedrijf -opgericht in 2008-, […]

Lees verder
Feiten en fabels over telefoonservice

10 Feiten en Fabels over Telefoonservice

10 februari 2020

Met meer dan 20 jaar ervaring als telefoondienst voor verschillende bedrijven, weten wij als geen ander wat de twijfels zijn van bedrijven alvorens ze kiezen voor het aansluiten van een telefoonservice. Echter horen wij ook onwaarheden en situaties die absoluut niet van toepassing zijn op Bofa telefoonservice. Daarom wil ik in deze blog graag 10 […]

Lees verder
Ronny van den Bosch - Goede voornemens

Goede voornemens

18 december 2019

Ze zijn niet meer weg te denken, goede voornemens. Stoppen met roken, minder alcohol drinken en gewicht verliezen zijn daarin de meest gehoorde kreten. Als ondernemer hebben we daarbij natuurlijk nog onze eigen voornemens. Denk hierbij aan: meer winst maken, het debiteurenbeleid aanscherpen en nieuwe doelgroepen aanboren om onze diensten en/of producten aan de man […]

Lees verder
Onverdeelde aandacht bij de kapper

Onverdeelde aandacht onmogelijk bij kappers?

3 september 2019

“De klant is koning.” Dat is een uitspraak die je vaak hoort. Zeker wanneer jij met je bedrijf een dienst verleent is klanttevredenheid enorm belangrijk. Toch is mij (Ronny) laatst iets opgevallen wat ik graag met je deel. Een keer een persoonlijke blog waarin ik jou vanuit mijn perspectief meeneem in hetgeen ik in mijn […]

Lees verder
Telefoonservice Bofa

Waarom automatisering zorgt dat u klanten verliest en de telefoondienst ze behoudt

14 augustus 2019

  “Automatisering is vooruitgang!” Dat is een kreet die we jarenlang hebben gehoord en waarschijnlijk altijd zullen blijven horen. Alles moet worden geautomatiseerd want daarmee besparen we kosten en kunnen bedrijven nog meer marge maken op de dienstverlening en producten. Toch vragen wij ons oprecht af: Is automatisering ook daadwerkelijk alleen maar vooruitgang? Zijn we […]

Lees verder
Telefoondienst agendabeheer

Een efficiëntere agenda met agendabeheer… zo eenvoudig is het!

6 augustus 2019

  Kent u het probleem? U bent veel onderweg en uw klant belt om een afspraak te maken. Echter zit u in de auto en kunt niet snel bekijken wanneer u een plekje vrij heeft in de agenda. Vervolgens probeert u tevergeefs deze klant terug te bellen, maar deze is niet bereikbaar. Met het agendabeheer […]

Lees verder
Toekomst telefoondienst

Waarom komende 10 jaar telefoondiensten nog belangrijker worden dan afgelopen decennia

4 juli 2019

Een telefoon antwoorddienst blijft de komende 10 jaar een belangrijke speler wanneer het gaat om klantcontact. Sterker nog, met een goede telefoondienst zorgt u ervoor dat u onderscheidend bent. Persoonlijke aandacht, service op maat en een efficiënte werkhouding van de telefonist zijn in de tijd van digitalisering steeds belangrijker. Aandacht voor de klant maakt het […]

Lees verder
Telefoondienst geluk

Hoe telefoonbeantwoording u gelukkiger maakt

4 juni 2019

Vrijheid, uw eigen talent benutten, tevreden klanten, successen behalen en een telefoon antwoorddienst. Het is een kleine greep uit wat een ondernemer gelukkig maakt. Die laatste valt op in het rijtje, maar een telefoonservice stimuleert een goede werk-/privébalans, zorgt voor meer tijd en meer focus. En zo zitten er meer voordelen aan het inzetten van […]

Lees verder

Wie maakt er eigenlijk gebruik van telefoondiensten?

21 mei 2019

Dat uw klantenservice uitbesteden veel voordelen heeft, is geen geheim meer. Focus op eigen werkzaamheden, geen telefoontjes mislopen en geen afspraak missen. Dat zijn de punten die het meest gewaardeerd worden door onze klanten, naast de manier van werken van onze professionele en persoonlijke telefoniste op afstand. Maar wie zet er dan een telefooncentrale in? […]

Lees verder

Waarom bedrijven massaal failliet gaan zonder goede telefoondienst

7 mei 2019

Een uitstekende telefoonservice is één van de belangrijkste onderdelen van een goed lopend bedrijf. Wie de telefoondienst niet op orde heeft, merkt daar snel de gevolgen van. De grootste bijwerkingen van een niet-functionerende klantenservice: een slechte reputatie, geen trotse werknemers en gebrek aan vertrouwen bij uw klant. Het gevolg? De klant is niet loyaal, een […]

Lees verder

De evolutie van telefoonbeantwoording

23 april 2019

  De ontwikkeling die telefonie als communicatiemiddel maakt is waanzinnig. Nog maar een kleine 150 jaar geleden sprak Alexander Graham Bell de eerste officiële woorden door de telefoon. Sindsdien is telefonie getransformeerd door de steeds modernere technieken. Smartphones, cloud telefonie en telefoonservice voor bedrijven: anno nu zijn ze allen onmisbaar. Ook voor uw bedrijf. Sterke […]

Lees verder
Bofa Telefoondienst overleg

Waarom praat niemand meer over telefoondiensten?

19 maart 2019

Een goede telefoondienst is belangrijk voor het binnenhalen en behouden van klanten. Maar toch, het praten over telefoonservice lijkt tegenwoordig wel taboe. Er wordt niet meer over gesproken, omdat het idee is ontstaan dat het niet persoonlijk is of men wil laten lijken dat er een telefonist in dienst is. De telefoon doorschakelen naar een […]

Lees verder

Hoe belangrijk is een telefoonnummer voor u als ondernemer?

7 december 2018

Gefeliciteerd! Wanneer u deze blog leest heeft u waarschijnlijk besloten om te gaan starten als zelfstandig ondernemer, of staat u op het punt uw bedrijf een nieuwe uitstraling te geven. Telefonie is slechts één van de vele zaken die u dan moet regelen. Omdat telefonie ook invloed heeft op andere zaken, is het belangrijk om […]

Lees verder